One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-05-2012

14.05. Bless you










*KLIK*






Leoni Jansen maakt geen keuze tussen haar muzikale liefdes


maar ze slaat met haar persoonlijke benadering


een brug tussen de verschillende muziekculturen




zo begint het folderke,


wat aankondigt dat deze zoetgevooisde zangeres naar Someren komt,





wel wel wel ,Dientje,


voor een tientje of ietsje meer


zit jij met je vriendje


op de eerste rij:-)



amai amai wat zijn we blij: -)





wel.. het was ietsje verder naar achteren


maar wowwww.


wat een optreden,





vol in de kieker,


en ohh.


wat was het een genot om hierbij te mogen zijn,


ik heb genoten,


van het spel, de klanken, de muziek en

*KLIK jou*

Ik ben apetrots, en na vandaag nóg meer,


En jij weet waarom : -)






dank je wel ,


dit doen we gáuw nog eens:-)




hé, dat kan alleen maar fijn zijn: -)


oude tijden herleven:-)






En het lijkt alsof we gewoon verder zijn gegaan waar we stopten ….. toen : -)






ik hou niet van you tubjes, maar heb er wel een gemaakt:-)


zó mooi





Leoni Jansen, kan alles met haar stem,


de blessing song gezongen door haar




terwijl op de achtergrond een doventolk,


het liedje vertolkt...




"kippenvel" tot op mijn kleine teentje




dank je wel Leoni,




je bent groots

zonder je groter voor te doen dan je bent,


daar kan menigeen we nog iets van leren





xxx



*KLIK*














54 opmerkingen:

  1. Hoi Roos....

    Ik kan me voorstellen dat dit een
    prachtige avond was..en wat heb je er mooie
    foto's van kunnen maken...
    kippenvel en een heerlijk gevoel dat je lang
    bij zal blijven...

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Muziek is het mooiste dat er is.
    Lekker genieten! Verhalen in een muziekaal jasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...fijn dat je genoten hebt Roosje...groetjes van rené

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo ben je even helemaal 'van de wereld af' en dat maakt zo'n avondje live muziek ook zo bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lijkt of je dit blog gemaakt hebt tíjdens de uitvoering. Top.
    Wat een sfeer breng je hier naar voren. Prachtige foto's, Klaproos.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) zat al wel te denken wat zal het mooi worden jan:-)
      maar nee thuis heb ik het gemaakt:-)

      dank je wel jan

      Verwijderen
  6. Ha Klaproos,

    Dat kan ik me me voorstellen dat je van Leoni Jansen hebt genoten een begenadigd zangeres en theater vrouw. oma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja hé oma,
      als je op tou tube gaat kijken is er heel veel van haar te zien, ze is erg veelzijdig,
      super hoor.

      Verwijderen
  7. Door je foto's heen hoor ik haar bijna zingen, Klaproos...,
    en met doventolk...
    Schitterend !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt duidelijk genoten. En.... dat moet ook natuurlijk.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie stem heeft deze dame
    je kan haar je mooie foto's doorsturen, zal ze trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leoni Jansen samen in het rijtje van Leonard Cohen, Joni mitchell en Bob Dylan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. da's een héél mooi compliment voor haar wim,
      ja dat gevoel heb ik ook wel ,
      xxx

      Verwijderen
  11. fijn dat je hier zo van hebt genoten, kan mij daar wel wat bij voorstellen
    ik geniet al van hoe jij dit hebt gefotografeerd en dan die tekst, je kan lezen dat dit een feest voor je is geweest.

    Fijne week grottoes, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige foto's, je zou denken dat je op de eerste rang zat! Bij muziek denk je
    niet meteen aan dove mensen, heel apart om de doventolk zo in beeld te zien. En dat
    je genoten hebt, is duidelijk te zien aan dit blog! Fijn nagenieten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Aan je foto's is te zien hoe jij er wel van genoot lieve Klapper! Ik geloof je als je zegt dat je er kippenvel van kreeg, je zou voor minder! Ik ken die grote dame, dus ik weet hoe goed ze wel is...
    Bedankt voor je lieve wensen en je reactie meid. Ik hoop dat ook jij een fijn weekend had en dat nog eens mag overdoen, de hele week lang!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel gerda,

      komt goed hé vrouwke,

      houdt moed,

      en hout moet ook:-)

      xxx

      Verwijderen
  14. hai Popperdiepop!

    Jaha... die Jansen, die kan er wat van!
    Ik heb de Ierse blessing song op je tubje beluisterd.
    Wat een dijk van een stem heeft ze.

    Ik heb ook nog even naar Ramona geluisterd, van Leoni.
    Een song van Bob Dylan.
    Schitterend.

    Je hebt weer een liefdevol blogje gemaakt en ik heb er weer van genoten.

    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Muziek is leven! En wie van een ander wat verwacht, belemmerd die ander in zichzelf te zijn.
    Jij hebt weer genoten Klapper : )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha klaproos,een goeie zangeres dat was genieten he
    en na genieten en ik genieten met jou mee.
    Fijne maandag
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leonie ken ik al lang, ze is goed zeg. LEuk dat je haar zag!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Roos,
    Je hebt genoten van haar optreden. En dit optreden laat je ons zien
    door ene mooie reportage van een geweldige zangeres.
    Fijne dag.
    gr.
    Ton

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je zo genoten hebt, en zo te zien
    ben je nog aan het nagenieten!
    Ik ben verliefd op je LHB-foto, een geweldige!
    dag, fijne maandag!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tjee wat moet dat een fijne ontmoeting zijn geweest - ik voel je genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je zo hebt genoten, klaproos.
    Een goed begin van de week is het halve werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je zou wel de PR voor haar kunnen doen Klapperdeklappertje! Mooie sfeervolle foto's van haar optreden!!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. voor haar niet:-)
      maar ik heb wel de vraag gekregen om het te gaan doen voor iemand anders:-)

      en.. wat denk je,
      maar zeker gaat ze dat doen ;-) ben er dolblij mee

      Verwijderen
  23. Zo.....nou die kan Leonie in d`r muziekale zak steken.....

    BeantwoordenVerwijderen
  24. o wat een eer ..maarrrrr ja als ze iemand nodig hebben wie zou je dan bovenaan je lijstje zetten ????juist er is er maar èèn die foto en letterkunstenaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze is goed, wat leuk dat er een optreden zo dicht in de buurt was.
    Het leek wel of je op de eerste rij zat, prachtige foto's.
    Ziet er heel sfeervol uit, maar asl je er zelf zit is het nog mooier denk ik.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zooww... die Leoni! Stronger than ever! Zag haar jaren geleden in haar eigen tv shows, die waren ook goed en heel gevarieerd. Ja, een mens kan zo genieten van goede muziek he!
    Een liefdevol logje, èn liefdevol filmpje. Ehm, ik ben benieuwd voor wie je foto's gaat maken! Ik hoop dat je ons daarvan ook mag laten genieten.

    Liefs en een prachtroos.!
    Clemens.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leontien heeft altijd een indruk op me gemaakt , blij dat ge zo genoten hebt !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel ollie,

      het is leoni, maar ik vergeef het je:-)

      xxx

      Verwijderen
  28. knappe foto's van dit optreden...

    en het filmpje mag er ook best zijn

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze is echt goed hé, en wat fijn voor je dat er een optreden zo dicht in de buurt was - dat alles nog es werd 'vertaald' door een doventolk maakt het des te specialer. Heel sfeervolle foto's... kan je nog eens heerlijk nagenieten @->--

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik ken ze niet, Dien
    Maar genieten van zo'n prachtig muzikaal avondje doe ik ook zo graag!
    Heerlijk hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is weer eens iets anders dan natuur. Maar aan de andere kant zijn mensen ook onderdeel van de natuur dacht ik. Een heel fraaie serie vind ik waar je dubbel van zal hebben genoten. En de muziek en de beelden dus....

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een fantastische ode aan een voor jou grootse vrouw!
    Een mooi beeldverhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijk toch Dienie...genieten tot in jekleine teentje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Weer eens je blog bezocht, wat een sfeervolle foto's heb je weer geplaatst en mooie teksten! Ik heb er van genoten.
    Thnx weer voor het plaatsten zodat we even mee kunnen genieten!
    En succes met het vastleggen en promoten van de voor ons nog "onbekende", ik kijk uit naar een blogje en de foto's hiervan! Het zal zekers toppie worden ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wablief dit zo mooi ,kende het niet maar ik ga op zoek naar meer

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk dat je daar bij kon zijn. Dat liedje heb ik in een andere uitvoering; Abraça-me van Fernando Lameirinhan en Jacqueline Govaert, waar hij probeert de tekst in het Nederlands te zingen. Ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtige serie en eerbetoon heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. ken die madam niet.
    Ga eens moeten zoeken, om een idee te hebben welk genre ze precies zingt.
    Heb wel iets voor madams met een gitaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥