One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












13-09-2013

14.09. I Wish





*KLIK*
Openen in nieuw venster en klein maken





Jawel hé,
We hebben puppydag vandaag



Mama buf en Papa Nip zijn er



Hun 5 koters, Zijn uit alle windstreken gekomen,
en de weergoden wil ik graag gunstig stemmen



Een oude wok en een kapotte stoel: -)
En zie,
Een hell fire,
Meer moet dat niet zijn voor een verzoeknummertje



Dát moet het ‘m doen,
Kom op nou Godjes… help ons aan mooi weer : -)
In ieder geval droog tussen de buien door:-)
Vat ’n stoel en zet je bij ons: -)

xxx


25 opmerkingen:

  1. Genieten Klaproos, wat een mooi vuur heb je in de schotel.
    De vlammen en de witte as op het hout, super.
    Dat jullie van de pupppydag net zo mogen genieten als ik van deze serie, dan kan je dag niet stuk.
    Een fijn weekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mooi hé jan, het weer werkte ook wel mooi mee hoor:-)
      en blij natuurlijk dat ik wat had om te stoken:-)
      jij ook een fijn weekende

      Verwijderen
  2. Ik krijg het er warm van rond mijn hart... Verleidelijk hé zo'n vuurtje?
    Fijn weekeinde Dien,

    van Dauw

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-) héél verleidelijk ik stook graag vuurtje:-)
      in de vlammen kijken,is het mooiste wat je kunt doen hé.

      jij ook Dag,een heerlijk weekeinde gewenst:-)
      * vuurtje oppook*

      Verwijderen
  3. Een vurig samen zijn op de puppy day.
    Ik kom bij je zitten, mits je me stoel niet in rook laat opgaan :) Hans

    Ot. Je verzoekje is gedraaid in de show.
    Het programma is beluisteren op de weblog http://logbankje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het kan nooit een volledige dag regenen, ergens moet er een pauze zijn
    wat een blij weerzien zal dat zijn van een vrolijke bende deugnieten
    ik kijk al uit naar de foto's!
    geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk vuurtje ben je aan het stoken. Als dat de goden niet mild stemt, weet ik het niet. Genieten om naar de vlammen te kijken. Net zo mooi als naar stromend water kijken. Ik hoop echter dat je dat water vandaag niet naar beneden ziet vallen en dat jullie met alle lieverdjes een heel fijne dag zullen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne dag vandaag meis, met alle puppies.
    Ook al is het vandaag een hele natte zaterdag zo nu al te zien.
    Gelukkig kan alles wat er nu valt, straks niet meer vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moge de weergoden je goedgezind zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou maar al te graag aanschuiven bij dat mooi kampvuurtje van jou dat je zo knap in beeld bracht lieve Klapper! Ik duim voor wat droger weer maar de buienradar voorspelt niet veel goeds... hopelijk blijft het bij jou wel droog zodat je van die puppy-dag genieten kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En heb je het droog gehouden? Bij ons is het volgens mij wel droog gebleven, maar dat weet ik niet eens zeker. Hahahaha.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een waanzinnig idee Dien :-). Hoop dat jullie genoten hebben. liefs van hier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het kampvuur helpt niet Dien, er is maar een ding dat werkt...........worst naar de clarissen............Toch een fijne puppy dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat gezellig, een puppydag!
    Dat vind ik altijd zo leuk, ook om de andere "pups" weer te zien, wat er van geworden is.
    Heel veel plezier vandaag en ik duim voor een zonnetje!!

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's Roosje, hoe hout, rook en vuur samen een mooi geheel vormen, je moet het maar zien en er een foto van maken.
    Misschien mag ik ooit een foto van jou gebruiken om een gedichtachtergrond te maken. Als ik er eentje van je zou mogen lenen, dan vraag ik het wel van tevoren hoor, ik pik niet zomaar een foto van je daar zijn ze te mooi voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Klaproosje.

    Mooie vuurfoto's heb je gemaakt.

    Hoop echt dat je een hele leuke, droge ( zo goed als het kan) dag hebt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wil wel ...maar alle stoelen zijn bezet ! ........Spijtig ! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Klaproosje!

    Het is precies of ik voel de warmte tot hier!
    Zalig zo'n lekker warm vuurtje!
    Hoop dat je een droge dag hebt tussen de buitjes door! (sorry ik plaag maar een beetje)
    Lieve groetjes en amuseer je met heel de groep
    Annemarieke, x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Puppyday dat kan alleen maar goed gaan .laat het de volgende keer maar zien, geniet er alvast maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Aan het vuurtje zal het niet liggen ... ik kan er bijna vanaf het beeldscherm mijn handen aan warmen.
    Maar het houdt de regen hier niet tegen, hopelijk houden jullie het wat droger op deze puppydag.
    Maak er in elk geval een mooi weekend van!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha! Wat een heerlijke kolder :D Ik duim allerhartelijkst dat je fikkie werkt! Ajuu, zonder paraplu...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat ben je toch creatief, ik zou er nooit opkomen.
    En de weergoden, ik denk dat die je verhoord hebben
    hier tenminste wel, zelfs met zon.
    Dat je genoten hebt kan ik wel geloven en ACER ongetwijfeld.
    Voor herhaling vatbaar?

    mooie zondagavond,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat moest natuurlijk ACE zijn, sorry hoor lieve puppy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik denk dat het weertje goed meeviel, was toch bij ons het geval... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥