One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












01-10-2014

02.10 Weekend van de smaak



*KLIK*


Tja jongens,
daar had ik ook wel wat last van hoor,




Zaterdag en zondag was het weekend van de smaak,
in Venlo,
en ik dacht,




och.... gij kleine dikke Bourgondiër
ga daar maar eens gezellig smaken en proeven,
lekker eten, een heerlijk glaasje rode wijn,
wat zal dat fijn zijn: -)




maar djeezzzzzz het was er zó druk,
je kon er over de koppen lopen,




dus ehhh, ik heb niets geproefd:-)
dat was goed voor de lijn,
en er redelijk snel weer weg,
want tja,




als ik ergens niet meer tegen kan is het drukte en mensenmassa's.




maar ik heb er wel een aantal leuke foto's geschoten die zal ik komende
dagen laten zien,
en dan zijn jullie meteen een beetje op de hoogte van mijn reilen en zeilen,:-)













dan zwaai ik nu doeiiiiiiii
en zeg,
bis morgen jungeleute von beute,
ik moet mijn duits een beetje aufholen:-)





oh ja, het zijn wel erg veel plaatjes van Ann Murray,
maar ik kon niet kiezen,:-)
ze heeft zo'n mooie warme stem hé.:-)

xxx

39 opmerkingen:

  1. Klaproos,

    Tja grote mensenmassa's daar ben ik ook geen fan van ;-).
    Op de meeste foto's ziet het er toch wel rustig en ontspannen uit, niet op de eerste, daar zal het eten en drinken wel te halen zijn.

    Groetjes,

    jeer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. onder andere jeer, maar het is een groot terrein, de drukte verspreid zich wel :-)

      Verwijderen
  2. Ziet er gezellig uit Dien! Heb je echt geen lekker hapje genomen???
    De foto's zijn erg kleurrijk, en dat meisje .... het lijkt wel een engeltje :-)

    Liefs Petr@
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. nee peet, een stukje toast met een dipsausje:-)
      en een piepklein bordje pasta met mosselen en coquille

      Verwijderen
  3. Smaken verschillen! ha, wat ze niet allemaal verzinnen he! Maar goed, als het maar gezellig was!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grote mensenmassa's kunnen me gestolen worden. Maar ja, wil je mooie foto's van mensen kunnen maken, moet je je er wel in begeven.
    De rust van het lied is een heel groot contrast met de drukte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo is er ieder weekend wel ergens iets te doen. Als je ergens heen wilt, dan is er altijd wel een uitje te vinden. Ziet er best leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit, er is altijd wel ergens een feestje te vieren..!
    Mooie dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er een leuke bedoening uit in Venlo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goede morgen Roos, ik heb het ook niet zo op mensenmassa's
    Maar je foto's zijn weer leuk om te zien, zo kunnen we zien wat
    jij hebt gedaan (foto's gemaakt dus) De twee meisjes met de
    boemerang zouden mijn buurmeisjes kunnen zijn, maar ik weet
    dat die niet in Venlo zijn geweest.
    Ik wens je een fijne donderdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige stem, prachtige foto's, prachtig vrolijk blog...wat wil een mens nou nog meer Dien? :-) oend bies speeter :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gevoel begrijp ik maar al te goed lieve Klapper, ook ik kan niet tegen de drukte van zo'n mensenmassa. Mààr ondanks dat heb jij er toch een mooie buit schitterende foto's aan overgehouden, bedankt dat je die met ons wilde delen! En wat een heerlijke uitdrukking plaatste je hier bovenaan, zo had ik het nog nooit bekeken.
    Succes met het bijspijkeren van je Duits, zal je dat nodig hebben de komende dagen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die kinderkopjes :-)
    Mijn gedachten deden dat ook afgelopen nacht...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke foto's!
    zoveel drukte brengt heel wat prikkels hé, en is zo vermoeiend
    t is ook niet mijn favoriete plaats maar dan kan je natuurlijk wel eens iets leuk missen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Dien,
    Ja, grote mensenmassa's Ook iets om van alles op te lopen. Ik ben er ook niet zo heel happig op moet ik zeggen.
    Ik vind de geuren van eten en zo die aangeboden worden ook altijd een ramp.
    Maar je foto's die zijn top!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De liedjes zijn inderdaad langer dan jij vandaag babbelt in je log Klapper. Maar wat heb je weer genoten. Die Duitse tongval moet je alleen snel zien kwijt te raken hoor.

    Love as alwyas
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach mario, het heeft wel wat als je het niet té streng uitspreekt:-)

      Verwijderen
  15. Oh wat zijn die meisjes met die boemerang geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Er zitten pareltjes van kinderportretten tussen! Schattig die kleine vlinderkes, maar foto 1 vind ik het allerleukerst, z/w maar met gekleurde hoofdjes. Goed gezien! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat was weer een hele belevenis. Dank dat wij even konden meegenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ondanks alle drukte wist je de mooie 'koppies' er uit te halen Klaproos.
    Geniet van je weekend bij de buren. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Haha zo herkenbaar Dien, weg wezen als de mensen massa te groot wordt :-)
    daarom ga ik bij voorbaat al niet naar grote evenementen,
    ik krijg daar echt de kriebels van kan er absoluut niet tegen.
    Mooie serie laat je hier weer zien.

    Groeten, Bram

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Klaproosje.

    Hele leuke foto's heb je gemaakt van de genietende kindertjes

    Groettie van Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ondanks jij angst heb toch weer sterke foto's gemaakt Mooi Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke foto's van de vlindertje. :-)
    Mij krijg je ook niet meer naar dergelijke drukke elementen, geef mij maar een lekker rustig plekje ergens in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé, wat fijn, dat spamding is weg. Denkjewel!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dus je hebt nog wel wát gegeten :-)) Groot gelijk, Klapper, je leeft maar ene keer!
    Ik heb weer gesmuld van je foto's...staan we quite <3
    Op je gezondheid...proost! Klinkt mijn glas met rode wijn vanavond tijdens het eten in gedachten tegen het jouwe...
    Olwees in maai maaind, Dienlala xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yes kakelino we hebben de glaasjes op jouw geluk laten klinken:-)
      xxx

      Verwijderen
  25. Wat een bijzondere foto`s zitten er tussen...geweldig is toch de mens !!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi vlindermensjes heb je gefliepst Dien
    ;) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  27. daar zitten heel knappe foto's tussen en die geven het gevoel van een gezellige boel..

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is geen plezier meer om in al die drukte tegenwoordig te vertoeven, dan ken ik het probleem van een doormalend hoofd voor het slapen gaan.
    Aber es ist immer ein Vergnügen entlang zu kommen, bei dir...

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik begrijp je heel goed, ik laat de drukte ook aan mij voorbij gaan. Wel heel mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Het lijkt of iedereen het zelf de plan had.............................had druk druk.....
    maar jij bent meer een natuur mens .........................................hé Dien.........
    je foto,s zijn mooi!!
    liefs een groetje Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke foto's heb je gemaakt ondanks de drukte of juist dankzij.
    Maar veel drukte vonden we leuk lang geleden, maar nu zijn we zelf een dagje ouder en dan wordt dat minder.
    Gezellig om even rond te kijken, maar al snel vind ik het tegenwoordig genoeg.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben net als jij ook niet meer van de grote massa. Maar waar mensen zijn schiet je wel mooie plaatjes van die mensen en dat is je weer prima toevertrouwd. Prachtige vlinders.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥