One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












30-12-2014

31.12 Hey, Soul Sister








*KLIK*
Train - Hey, Soul Sister
Openen in nieuw venster en klein maken




op de laatste dag van het jaar gaan wandelen
in de sneeuw...




Dat zou mooi zijn dacht ik,
maar eh




het pakte anders uit,
de sneeuw was bijna weg vandaag:-)




dus laat ik je wat foto's zien van zondag




toen was het wel een witte wereld,




de meeste van jullie hebben ze al op Facebook gezien,
maar een stel ook nog niet




verrassingen, daar hou ik van:-)
altijd al gedaan :-)




het oude bekende pad verlaten
en zien waar het leven je brengt,




heerlijk,




en ondertussen druppelen
de mooiste boodschappen binnen




hartjes,
mensen die elkaar gevonden hebben:-)




kan het nog mooier in deze tijd van het jaar




ik denk het niet....




Mijn jongens ravotten in de sneeuw:-)




met een tomeloze energie,
prachtig hoe ze over elkaar heen buitelen,




we kunnen wat van ze leren hé :-)




Leren om in het nú te leven,




en wat morgen is.....




terwijl de uren naar 2015 wegtikken....




Dat zien we dan wel weer :-)
xxx







37 opmerkingen:

  1. De sneeuw was hier al niet veel en nu ook weg.
    Heb veel baasjes en honden zien genieten.
    Ze hebben er veel plezier aan, ze zijn in hun element de natuur. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi om te zien hoe je rakkers genieten van de sneeuw.
    Wij hebben geen vlokje sneeuw gezien...maar dat geeft helemaal niet hoor.
    Ik wens je nog een fijn jaareinde toe, en bovenal een gezond en gelukkig 2015, Dien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie Klaproos, wat een lol hebben die jongens !! En jij natuurlijk ook, dat moet haast wel !!
    Sneeuw met oud en nieuw is leuk, maar heel stilletjes hoop ik weleens dat het gaat regenen....
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, wat er nu nog rest zijn de harde ijsplakken en de ongemakken voor alles helemaal weg is.
    Maar hoe dan ook: Fijne jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige intro met die sneeuwman op zijn kop, die ziet inderdaad de wereld onderste boven! Ga jij ook op die manier het nieuwe jaar in lieve Klapper? *wink, big smile*
    En wat een mooie foto's alweer van dit schitterend sneeuwlandschap en je al even schitterende troeteldieren!
    Fijne overgang van oud naar nieuw meid waarin je, naar ik hoop, niets anders dan mooie dingen te wachten staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede morgen Roos, mooie foto's en ja de laatste zandkorrels van 2014
    glijden naar beneden. Ik hoop dat 2015 voor iedereen een goed jaar gaat
    worden. Laten we de wereld eens anders bekijken, net zoals je sneeuwpop.
    Daar krijgen we nieuwe inzichten door.
    Ik wens je een fijne woensdag toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gesproken Klapper... Wens je een mooie maar rustige jaarwisseling. Geef je jongens een knuffel van me.

    Love As Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hebben ze hard nodig .... Mario wat een ellendige harde rotknallen zijn er toch:-(

      Verwijderen
  8. Echt geweldig om te zien je honden. Vreugde en blij!!!
    Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Dien,
    Verrassingen, ik vind ze ook geweldig. En wat zag ik vandaag? Ik zag een avatar op mijn weblog bij jou naam staan :) Wat leuk :)
    En dan die op zijn kop sneeuwpop. Geniaal gedaan. Wie het ook deed. Van sneeuw geniet ik alleen op foto's en verder als het op de noordpool ligt :P
    Dus vandaag deed je me een pleziertje met je foto's.
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en dat 2015 een mooi jaar voor je mag worden. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dien, wens je en je jongens een fijne jaarwisseling en een goede start 2015.
    uitkijken met vuurwerk en tot volgend jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige beelden Dien, k blijf heen en weer scrollen, k krijg er niet genoeg van
    gezellig eindejaar
    en dat 2015 je mag brengen wat je toekomt en verlangt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je lieve Dien, voor alles, voor veel,
    de goede wensen, de mooie foto's...

    Dat 2015 een jaar mag zijn van meer vrede
    veel vriendschap en warmte
    en een goede gezondheid.

    liefs,
    ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Klaproosje.

    Hele mooie foto's heb je gemaakt.
    Wat is die kleine Damian al gegroeid.
    Bedankt voor al het moois en leuks, maar ook de verdrietige momenten die je met ons deelde op het blog.
    Ik volg je weer over een paar uur '-)) in het nieuwe jaar ;-))).
    Heel veel goeds toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een plezier en vreugde voor deze twee rakkers Dien.
    Mooie foto's
    XXX
    Happy 2015

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als geluk ergens voor het rapen lag
    Zou ik daarheen gaan
    Handen vol opgooien, hoog in de lucht
    Dwarrelend met de wind in vogelvlucht
    Langs de sterren en de maan
    Zou het jullie kant op gaan
    Al was het een klein beetje maar
    Dan wordt het voor jullie
    Een gelukkig nieuw jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Klaproos Dien,

    Enorme dank voor de overvloed van moois van 2014; ik verheug me op die van 2015.
    Alle goeds voor jou en iedereen die je liefhebt, hartjes op je weg en hondjes aan je zij.
    Nieuwjaarsknuffel,
    Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ella,
      leuk dat je op bezoek kwam:-) en je mijn blog regelmatig leest,

      heb jij ook een blog ?
      kom ik jou bezoeken..
      lieve groet en een fijne jaarwisseling
      xxx

      Verwijderen
  17. Lieve Dien, een jaar voorbij.............................. nog even...........
    ik hoop dat je op een plaats bent zonder knallen......met je hondjes
    alleen de champagne kurken maar dat is wat anders................
    ik neem afscheid ,bedankt voor alle mooie dingen van 2014...... in woord en beeld..
    Ik wens je een goed jaar tot ....................................................................................2015
    liefs xxx groetjes
    Christiene........................

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. lieve christiene,
      jawel een hopeloos jaar is weer voorbij,
      het kan alleen maar beter worden in 2015,

      voor jou en je man heel veel liefde en gezondheid gewenst
      xxx

      Verwijderen
  18. Ach wat dollen ze. Heerlijk! Ik stel voor dat wij dat ook gaan doen.
    Ik heb de fysiotherapeut. Al besteld, de warmte compressen liggen klaar naast de ibuprofen .
    Of zullen we toch maar liever gaan sleetje rijden?
    Ik wens je een heel heeeeel goed nieuwjaar Klapper.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel mussie,
      het was een heftig jaar wat de liefde aangaat, maar uiteindelijk was de liefde niet zo sterk bleek....
      van haar kant...wantrouwen en jalouzie kreeg de overhand, en daar is geen liefde tegen bestand,
      geen pilletje voor de pijn, maar god had ik dát graag gehad....

      er dwars doorheen.....


      mussie,
      happy new year
      xxx

      Verwijderen
  19. Wat kleuren je jongens mooi in de sneeuw en de donkere achtergrond. Ze vloeien er in over.
    Net zoals warme woorden als ik aan jou denk. Aan jouw blog met mooie foto's en oppeppende woorden.
    Want soms heb je als lezer niet veel te vertellen, want dan wil je gewoon even gedragen worden...
    Het was een fijn jaar met jou, Dien. Dat er maar weer net zo'n mooi jaar mag komen. Aan ons ligt het niet :-)
    Alles gaat voorbij, zingt Boudewijn de Groot, maar ik geloof in jou en mij.
    Proost op 2015!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ach m'n lieve kakeltje toch, ik weet het, ik voel het, en weet je.......
      ik weet het komt goed met jou ook,
      dont kif up hoop.
      plies doont.....

      alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij ....
      onze vriendschap en alles er om heen......

      kakel kiep on shaaining...
      xxx

      Verwijderen
  20. Gelukkig Nieuwjaar!
    Ik heb de laatste weken niet zoveel tijd gehad voor Facebook, dus ben blij dat je de sneeuwfoto's hier nog eens op een rijtje zet.
    Die van de sneeuwman die op z'n kop staat vind ik super! Echt leuk.
    Heel veel vuurwerk hier in de buurt gisterenavond, met als klap op de vuurpijl natuurlijk het grote vuurwerk op 't strand. Vinyl was niet echt op zijn gemak, maar had ook niet echt schrik. Goeie zaak, dus. Maar het is inderdaad hatelijk voor de dieren.
    Ben naar die website geweest waarnaar je linkt om de tips te bekijken. Medicatie geven vind ik al verregaand, maar goed, als je hond natuurlijk zooo bang is. Gelukkig had hij hier zijn 4 mensen waar hij zich tegen kan aan vleien, een aai, knuffel en geruststelling van kan krijgen. Zalige hond!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig dat je ze hier nog wel laat zien, want Facebook heb ik niet.
    Je beide mannen zijn in de sneeuw nog mooier dan ze al waren.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥