One of the great gifts
of the journey
are the people you meet
along the way












26-11-2015

27.11 Voor de liefste onbekende








*KLIK*
Sheila Chandra - Ever so Lonely
Openen in nieuw venster en klein maken




Wat ben ik blij dat ik je nog niet ken.
Ik dank de sterren en de maan
dat iedereen die komt en gaat
de diepste sporen achterlaat, behalve jij,
dat jij mijn deuren, dicht of open,
steeds voorbijgelopen bent.


Het is maar goed dat je me niet herkent.
Kussen onder straatlantaarns
en samen dwalen door de regen,
wéér verliefd zijn, wéér verliezen,
bijna sterven van verdriet -
dat hoeft nu allemaal nog niet.


Ik ben nog niet aan ons gehecht.
Ik kijk bepaald niet naar je uit.
Neem de tijd, als je dat wilt.
Wacht een maand, een jaar,
de eeuwigheid en één seconde meer -
maar kom, voor ik mijn ogen sluit.


Ingmar Heytze.









19 opmerkingen:

  1. Dat je me nog niet kent.. maar klapper....al die jaren dan.. ben je die vergeten. Klapper.. dit is niet goed hoor. Ik kom wel even langs om je te onderzoeken.

    Love as Always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wahahahhaha Di Mario........ gaat vást een héél gezellig bezoekje worden, lijkt me enig :-)
      xxx

      Verwijderen
  2. Mooie woorden voor de onbekende liefde.
    Op naar een mooi weekend meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede morgen Roos, en dan zeggen ze
    onbekend maakt onbemind, klopt dat wel?
    Hier gaat het over een onbekende beminde.
    Verwarrend, zo vroeg op mijn dag.
    Ja voor mij vroeg omdat ik me versliep vanochtend.
    Fijne vrijdag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Dien,
    Echt prachtig.
    En je moet het maar zien, zo'n hart in een boom.
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die Klappernootje,

    er ontsnapte mij een "aaahhh" na het lezen van de laatste zin van Ingmar ...
    "aahhh"...

    En dan dat arendsoog van jou, dat dat mooie hart in die boom ziet...

    En ook nog de moonsung... my oh my... wat mooi allemaal...

    Dag lieverd, heb het goed dit weekeinde!
    Dikke pakkerd van Marlou

    .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie woorden voor een (nog) onbekende geliefde!
    En het hartje is een schot in de roos, m'n hartje ;-)
    Je moet het maar zien he?

    Liefs en een fijn weekend!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Klaproosje.

    Mooie foto van het hart in de boom.
    Woorden zijn ook erg mooi.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie tekst voor een nog onbekende geliefde..

    fraaie foto en die muziek spreekt me ook wel aan

    prettige dag Dien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie muziek en gedicht verpakt met een hartje!
    zo dag kan niet meer stuk Dien.
    fijne dag ,groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooie tekst van Ingmar Heytze, Klaproos, en nu maar hopen dat de onbekende ook blogt en hier terecht komt.
    Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie tekst! Enne Klapperdeklappertje het komt zoals het komt. Toch? XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg mooi
    voor jou hoop ik het van ganser harte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Roos alvast een fijne zaterdag gewenst, morgen
    ben ik er even niet, of pas heel laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beide erg mooi het lied van Sheila Chandra en het gedicht.
    Wat zou het mooi zijn een keertje terug te gaan in de tijd. Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk idee: blij zijn dat je iemand nog niet kent.
    Jouw gedachtengangen gaan toch heel diep :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. die onbekende zal niet weten wat hem/haar overkomt als het plots een bekende wordt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel, voor je bezoek, en dat je de moeite wilt nemen om te reageren ♥